یزدفردا :همزمان با سراسر کشور دوره آموزشی مالیات بر ارزش افزوده برای مودیان مالیاتی و  عموم اقشار جامعه در یزد به صورت رایگان برگزار می شود

شجاعی مسئول نمایندگی طرح ملی آموزشی مالیات بر ارزش افزوده  استان یزد ضمن اعلام خبر فوق به خبرنگار یزدفردا ،در رابطه با برگزاری این دوره ها اظهار داشت :همان گونه که مستحضرید از جمله اقدامات اساسی که در فرایند تحول اقتصادی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفته ، تقویت و کارآمدسازی نظام های مالیاتی و شفاف نمودن فضای اقتصادی و بازار است که بخش قابل توجهی از آن از طریق اجرای صحیح نظام مالیات بر ارزش افزوده تحقق خواهد یافت.

وی افزود:ترویج و آشنا نمودن اقشار مختلف جامعه به عنوان ذی نفعان طرح و مودیان مالیاتی به عنوان حلقه های ساماندهی این نظام در اولویت موضوعات مورد توجه در کشور در این عرصه است.

شجاعی در ادامه افزود:با توجه به تأکید دولت  بر گسترش دوره های آموزشی مالیات بر ارزش افزوده ،براساس برنامه ریزی مشترک دانشگاه علوم اقتصادی به عنوان تنها دانشگاه تخصصی در عرصه اقتصاد و سازمان امور مالیاتی کشور ، در سالی که با نامگذاری از سوی رهبر معظم انقلاب سال جهاد اقتصادی نام گرفته ، برای اولین بار کارگاه های آموزشی مالیات بر ارزش افزوده برای مودیان مالیاتی و همچنین عموم اقشار جامعه در سراسرکشور در حال برگزاری می باشد.

مسئول نمایندگی طرح ملی آموزشی مالیات بر ارزش افزوده  استان یزدبا اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی مذکور به صورت نیم روزه پیش بینی شده است افزود: از حضور اساتید مجرب علم اقتصاد و آشنا به مبانی تئوری و کاربردی نظام مالیات بر ارزش افزوده استفاده خواهد شد.

شجاعی تاکید کرد : کارگاه های مذکور به صورت کاملاً رایگان برگزار شده و کلیه هزینه های مربوط به تأمین اساتید ، بسته های آموزشی و پذیرایی به عهده دانشگاه علوم اقتصادی خواهد بود و به شرکت کنندگان در دوره ، گواهینامه رسمی مرکز آموزشهای تخصصی و ضمن خدمت دانشگاه علوم اقتصادی اهدا خواهد شد.

مسئول نمایندگی طرح ملی آموزشی مالیات بر ارزش افزوده  استان یزد گفت:به همین منظور ستاد اجرایی دوره های آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در استان یزد،آمادگی خود را برای برگزاری این کارگاه ها برای کلیه ادارات و ارگانهای دولتی و غیردولتی ، دانشگاه های سراسر استان ، کارخا نجات و صنایع استان ، اتحادیه های صنفی و در کل تمام علاقه مندان اعلام می دارد.

مسئول ستاد اجرایی دوره های آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در استان یزد در پایان اظهار داشت :کلیه مدیران و مسئولین آموزش مجموعه های دولتی و خصوصی می توانند در صورت تمایل ،درخواست خود مبنی بر برگزاری این دوره ها برای پرسنل خود را به دبیرخانه ستاد اجرایی دوره های تخصصی مالیات بر ارزش افزوده مدیریت استان یزد ارسال نمایند.

وی صندوق پستی  یزد صندوق پستی 1868-89165

جهت مکاتبه با این ستاد اعلام نمود


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا